maandag 12 september 2016

Kennismaking met xoawesomegirly

Heey awesome girlys,
Dit is mijn eerste artikel op mijn blog. Ik was een tijdje van plan om blog te maken maar, nu ben ik eruit ik wil het. Ik heel erg van lezen&schrijven en deze passie wil ik graag delen met andere. Even een korte voorstel q&a nou ik ben Awesome Girly (misschien ken je van instagram xoawesomegirly). Ik  hou dus erg van lezen&schrijven maar, ook van koken/bakken , reviews schrijven, reizen. Op dit blog wil graag anderen helpen dus als iets dwarst zit maar kan het niet aan iemand kwijt dan kan mijn dmen  en probeer ik je te helpen. Als dat niet lukt zal samen met de awesome girlys (jullie lieve lezers) de vraag bespreken (natuurlijk deel ik je naam niet tenzij je dat wil natuurlijk  ;).  Ik ben 13 jaar en zit in 1e van havo/vwo ik zal dus ook mijn ervaring delen in brugklas hoe het gaat etc. Boeken reviews ben ik van plan om te houden (als je geen boek kan kiezen voor nederlands). Nou dit was het een beetje hooplijk vonden jullie het interssant tot volgende keer
xoxo jullie awesome girly.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten